Uniconta CRM
Samlet overblik over emner, kampagner og opfølgningsaktiviteter
CRM-modulet i vores økonomisystem giver dig de bedste redskaber til at holde styr på dine kundeemner og tage din forretning med dem til det næste niveau.
Med de mange dimensioner af informationer, du kan tilknytte til kundeemner og eksisterende kunder i Uniconta, bliver du bedre klædt på til at målrette dine aktiviteter til dine kunders behov og interesseområder.
Al kundedata kan knyttes sammen for at skabe overblik over kundens historik. Har du adgang til kundens CVR-nummer, slår Uniconta automatisk data på virksomheden op i CVR-registeret, og udfylder det i CRM systemet.
I CRM modulet er der også mulighed for at kategorisere kunder efter forskellige typer, interesser og produkter.
Dermed kan du målrette dine aktiviteter efter en konkret type kunde, hvilket øger nøjagtigheden og effektiviteten.
Overskuelige og detaljerede kundeemner
Når du begynder at arbejde med dine kundeemner i CRM, skal du kunne knytte flere informationer på. Derfor kan du i Kundeemne-kartoteket nu knytte tilbud til kundeemnet, sætte kontaktpersoner på, lave systematisk follow-up og tilføje dokumenter og notater. Når et kundeemne så bliver til en kunde, følger historikken med, så man kan konvertere alle data og tilhørende dokumenter, tilbud, kontaktpersoner m.m. til en debitor.
Kampagner
Til eksempelvis at understøtte Interesser og Produkter, kan man bruge Kampagner. Her kan man også danne specifikke e-mail lister, der kan gemmes, man kan følge op og der kan tilføjes notater på emnerne. Emnerne til Kampagner kan både komme fra kundeemner, debitorer og kontakter.
Tilknyt interesser og produkter
I CRM kan man opbygge lister, hvor man kan kategorisere sine kundeemner, debitorer og kontakter efter Interesser og Produkter. Dermed kan man målrette sine aktiviteter og kampagner efter virksomhedernes behov og efterspørgsel, så budskaberne tilpasses de udfordringer, som en given kundegruppe eller branche, står overfor. Ved søgning og dannelse af e-mail lister, kan der afgrænses på Interesser og Produkter.